Smoczy Wabik

Forum poświęcone autorskiemu systemowi fantasy


#1 2008-09-28 13:40:37

Mistrz Gry

Pan życia i śmierci

Skąd: On jest wszędzie
Zarejestrowany: 2008-09-28
Posty: 51
Punktów :   
WWW

Towary na sprzedarz.

http://th78.deviantart.com/fs17/300W/f/2007/182/4/7/The_magical_pigment_shop_by_asuka111.jpg



Szwinderll staruch co to jak głoszą akademickie plotki jest tak stary jak ta szkoła. To on jest właścicielem jedynego akademickiego sklepiku. Znajduje się on na parterze a jego wystawa widoczna jest z holu szkolnego. W końcu tam jest zazwyczaj największy ruch. Kupić tu można przeróżne rzeczy, sprzedać z resztą także. Zaczynając od pióra i kałamarza, przez miecze i różdżki, na świecących rybach i bimbrze z pod lady kończąc. Mądrzy studenci często tu zaglądają, bo nigdy nie wiadomo kiedy trafi się kolejna dostawa, a w niej być może jakaś perełka, co to jeśli jej nie kupisz to po kilku chwilach już jej nie ma. Ostatnimi czasy Dziadek Szwindel, jak to się go pieszczotliwie nazywa, zatrudnił pomocnicę o imieniu Lyna. Z resztą dziewczyna nie dawno wyleciała z akademii gdy była na siódmym roku, tak więc jest dobrze znana wszystkim wokoło. Cóż jeszcze można rzec? Podobno sklep ma strasznie wysokie ceny, jednak mimo tej złej opinii cieszy sie wielką popularnością.

Oto kilka ciekawych przedmiotów które aktualnie są na stanie.

http://img216.imageshack.us/img216/4443/zbrojowniaok5.jpg

I - Laska wija. Magiczny przedmiot, zwiększający potęgę rzucanych przez czarownika zaklęć o 2. Zmniejsza też koszta rzucanych zaklęć o 1 mp. Przedmiot dwóręczny, obrażenia w walce w ręcz 1. Cena 2 złota 35 srebra

II - Pazur. Jadeitowy sejmitar. Broń jednoręczna, nieco ciężka, acz bardzo skuteczna.  Obrażenia 2, trafienie +1. Efekty zaklęcia działają na nim o trzy tury dłużej. Wymagane 13 siły. Cena 1 złota 95 srebra

III - Esencja źródła.  Magiczna laska jednoręczna. Zwiększa regenerację many o trzy, osoba korzystająca z niej otrzymuje obrażenia od magii wody, wiatru oraz lodu zmniejszone o jeden. Cena 2 złota

IV - Zew wolności. Łuk długi, broń dwuręczna. Zdobny ładnie prezentujący się łuk o nietypowych właściwościach. Tworzy magiczne strzały o sile 1, oczywiście można także strzelać z niego normalnymi pociskami. Wymagane 16 zręczności. Zadaje 4 obrażeń. Cena 2 złota 5 srebra

V - Korowa zbroja. Ten rodzaj opancerzenia stworzony jest z rzadko spotykanego rodzaju kory, drzew stalowych. Jest bardzo twarda a za razem nie krępuje zbytnio ruchów. Wymagane 14 budowy. KP +5 ograniczenie zręczności do 22. Cena 1 złota 55 srebra

VI - Cios odyńca. Ciężka dwuręczna maczuga. Zaklęto w niej moce duchów natury o czym świadczą zdobienia przywodzące na myśl totemy szamańskie. Obrażenia 4, trafienie -2,  Zdruzgotanie: ( rzut + siła przeciw rzutowi obronnemu na wytrwałość. Przy sukcesie zadaje dodatkowe 2 obrażeń) Wymagania: 18 siły. Cena 2 złota 5 srebra

VII - Szelest trwa. Zwiewna peleryna wykonana z jedwabiu i zaklęta magią. Noszący ją dozna zmniejszonych o 2 obrażeń od czarów żywiołów, regeneruje 1 many co turę, zwiększa zasięg czarów zasięgowych o 3 metry. Cena 1 złota 50 srebra


Poza tym są jeszcze popularne towary jak:

Mikstura regenerująca życie: Moc 15  Cena 20 srebra

Mikstura regenerująca manę: Moc 30  Cena 20 srebra.

Lina 15 metrów Cena 15 srebra

Niegasnąca pochodnia  Cena 45 srebra



___________________________________________________________________________________

http://fc91.deviantart.com/fs22/f/2008/020/4/f/4f7e0958c1aed0b5.jpg
Nawet najstraszliwsza bestia ma w sobie odrobinę litości, ja jej nie mam więc bestią nie jestem.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.prohax.pun.pl www.f1mini.pun.pl www.dracoinsula.pun.pl www.wscieklewilki.pun.pl www.gdynia.pun.pl